måndag 6 februari 2012

min bakissöndag

känner att jag måste dela med mig av min bakissöndag, för den var så mysig :) Har nog de bästa killarna i mitt liv ;)
Kl 10 ringde Johan & Dennis och väckte mig och tyckte att jag skulle komma bort till dem. Sagt och gjort, satte mig på bussen, asbakis och åkte till krebo. Kröp ner i sängen till mina killar och fick höra om allt sjukt de varit med om efter att vi lämnat varandra på natten och de fick höra mitt skvaller. haha jaja, asså alkohol är inte bra!! Slutar alltid illa!

Efter mycket om och men åkte vi tre, plus amna, bort till donken och fick i oss frukost/lunch.. Åkte tillbaka till krebo och Dennis lärde mig att baka kolasnittar, som jag tjatat om i typ tre veckor. De blev väldigt bra och nästa vecka ska dessa nog utvecklas lite, fortsättning följer!!

Framåt kvällen började jag känna mig extremt sliten, så jag bestämde mig faktiskt för att åka hem och kröp ner i sängen och tittade på Nip/Tuck. Somnade rätt tidigt så jag har väl sovit ca 12 timmar i natt. Utvilad och rastlös? JAPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar