måndag 19 december 2011

Du mot digsjälv

Julschema på loket nu. Vilket betyder att måndagens bosupass byttes ut mot 1 timmes spinning. Hann tänka både den ena och den andra otrevliga tanken, den första var väl att jag aldrig mer ville äta mat. Väldigt moget... Efter några minuters resonerande i huvudet kom jag fram till att jag aldrig mer vill äta godis, för det är fan inte värt den energi man lägger ner för att träna bort det. (kommer väl att hålla ungefär en dag haha). Det var ett svettigt och bra pass där man endast fokuserade på sigsjälv. Som instruktören skrek, det är du mot digsjälv, ingen annan!! Funderade lite mer på det.. Tycker det är trist att folk orkar lägga ner negativ energi och uttrycka sig dumt om det jag gillar att göra. Acceptera den jag är och det liv jag valt att leva, precis som jag accepterar er!!!

Det är du mot digsjälv, ingen annan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar