lördag 31 december 2011

2011 går mot sitt slut..

När jag tittar tillbaka, har jag svårt att se något negativt. Man får försöka vända allt till något positivt!
Började min tredje termin på ssk-programet, förmodligen den roligaste men även tuffaste! Mycket plugg och stress. En heeelt fantastisk praktikplats på kirurgen, känns just nu som om det är min grej! 10 otroligt roliga och lärorika veckor!
Hade mycket mys och bus med tjejerna (och killarna), min extra familj, i karlskrona.

Sen gick ju min älskade, fina morfar bort. Vilket jag tog väldigt hårt och fortfarande inte kan förstå. Han fattas oss alla till tusen, men jag vet att du har det bättre där du är nu. Han mådde inte bra i slutet och jag är på ett vis lättad över att allt hände som det hände. Men det är ett stort tomt hål i mitt hjärta..

Sommaren spenderades i Helsingborg med jobb på Bergalidens vårdboende. Och vad jag trivdes! Älskar att jobba med äldre människor. De har sådana personligheter och är så underbara!

Fjärde terminen började, något som jag tyckte var otroligt roligt! Älskar min utbildning (för det mesta). Fick testa på psykiatrin som jag också älskade! (Vad ska man nu välja??). Vänner kommer och vänner går, Malin flyttade till Norrköping men finns i mitt hjärta, så nära! Vissa vänner tappar man kontakten med, något jag lärt mig att inte sörja över. Vänskap är en tvåvägs relation!
Min fina barndomskompis Issa, fick sin son Neo. Något jag är stoltare över än vad jag någonsin hade kunnat tro!
Fått flera fantastiska människor nära inpå mig och jag är så lycklig! Älskar verkligen det livet jag lever och är så tacksam, varje dag!


 mina fina tjejer, tack för ert stöd genom året! NI är helt fantastiska och jag älskar er så mycket!

1 kommentar:

  1. mig kommer du aldrig bli av med älskade du! även om jag är några timmar iväg så står jag alltid nära! älskar dig!

    SvaraRadera