måndag 26 december 2011

Annandagen hos Familjen Blomquist

Eftermiddagen hos tillbringades på ett för er konstigt sätt men fullt normalt för mig om man lever med min familj, nämnligen Kalle. Det hanns inte med på julafton och gud förbjude om min pappa missar sin 50e kallegång.. men det är lite småmysigt, det måste jag säga.. så julfika och lite kalletittande. Johanna ringde och "störde" läs; räddade, mig och jag fick prata lite med min saknade vän!!


 

Hur snygg bror har inte jag då? Lite uppvisning av nyårs outfit (inte byxorna dock)! 
(nu blir han nog sur för att jag lägger upp denna, shyyy)

Sedan åt vi en fantastisk middag hela familjen, min faster och Karls flickvän Mika. Mamma och Pappa hade gjort anka, hasselbackspotatis och apelsinsås! Det går ingen nöd på mig här! Till det två olika Bourgogneviner, otroligt gott!
 

Efter middagen blev det ännu mera tvmys, eller filmmys, till Pulp fiction. Jag har aldrig sett den så det var minst sagt intressant! Nu tänkte jag dock bädda ner mig och se det sista avsnittet av julkalendern, bättre sent än aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar