torsdag 22 mars 2012

vårvårvår!

Uuunderbart väder! :) kl halv elva cyklade jag till blodcentralen för att lämna prover, vill bli blodgivare! (haha man kan inte tro att det är jag som säger det). Tyvärr kan jag nog inte bli det på ett tag, man får ju typ inte göra någonting kul nu längre ;) Men men, jag har iallafall lämnat prover för att se om man skulle ha Hepatit, Hiv, Syffe och blodvärdet. Alltid något.

Efter det cyklade jag hem till Johan och vart med honom och Dennis. Vi tog en liten promenix i solen och lunchade ute! Så häärligt. I eftermiddags har jag varit på möte med något som heter P6, en organisation som finns på flera olika lärosäten. Kan nog bli skoj! Lite mani-varning nu kanske.. Men känner faktiskt att jag har rätt mycket tid över, på något konstigt sätt trivs jag bättre när jag har fullt upp!

Har EN sak till att fixa med hemtentan och ska försöka fixa det nu på en gång så att jag slipper detta sen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar