måndag 19 mars 2012

Lång dag i skolan

Basgruppsträff med filmvisning. Vi hade ju en uppgift att spela in ett "motiverande samtal" och visa upp. Fick bra kritik det är ju bara det att jag är så dålig på att ta till mig det bra! Varför är det lättare med det dåliga? Man ska tro på sig själv och vara stolt, ändå är det så svårt! :)

Lunch med Louise, Gustaf och Petter och samtal om ja. det ska vi inte ta upp här! Sskare i ett nötskal! Började den nya kursen idag som faktiskt verkar vara väldigt bra inför vårt x-arbete. repetition behövs alltid! Vi har även 8 utbytesstudenter med så allt hålls på engelska, bra övning.

Ikväll var jag på Afrodans med Louise. Den timmen gick snabbt vill jag lova!
Nu orkar jag ingenting, så det blir soffläge hela kvällen. Saknar dock S lite, som är ute på sjön. Vi pratade nyss i telefon, och det är väl märkligt vad man börjar sakna en person då? Jag tycker nästan det är bättre att inte prata alls haha då "glöms" det bort..




Har inte tagit några roliga bilder idag, så ni får njuta av den här mysiga istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar