onsdag 14 mars 2012

Lycklig tjej

Något annat bra som hände idag, var att jag äntligen fick träffa Sebbe! Han har varit i thailand en månad och kom i tisdags, men har blivit sjuk. Stackaren. Men jag fattar inte, en månad har gått så sjukt snabbt! Kan bero på att jag varit iväg en vecka och att vi haft kontakt nästan varje dag och pratat i telefon.. Men idag kom han förbi skolan och sa hej och sedan sågs vi hemma hos mig när jag slutat.

Hade lovat honom pannkakor och då fick det ju blir det :) Härligt att höra och se om allt spännande de gjort! Sen att han är brun och snygg är jag ju inte alls avis på ;) Har saknat honom en del speciellt när man umgåtts så intensivt. Det är inte många människor jag kan göra det med, och det är så härligt att bara vara med en person utan att känna obehag. Nästa person som står allra allra högst upp på min "kom-hem-lista" är johanna! Jäklar vad jag saknar den tjejen! Det är tur att skype finns, vi skypar nästan varje dag i flera timmar! Igår vart hon med mig när jag lagade min middag och sedan åt den ;) Tur hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar