måndag 26 mars 2012

Helgen som gick

bjöd på fest, mys och massa skratt. I lördags gjorde jag mig fin och åkte till krebo och blev bjuden på middag. Dennis hade gjort supergod kycking och till det drack vi hans och Johans hemmabrygda vin haha. Till efterrätt blev det några Hot shots och det är väl inte konstigt att kvällen spårade så då..
Vi var rätt många från klassen hemma hos Marin, vilket är jätteroligt. är nog inte så många som har en så bra klass! Vid 12 skulle vi ut, men då hade Dennis cyklat in till stan och vi hade ingen nyckel = Johan hade inget legg, pengar eller jacka. Optimister så tog vi oss ändå in till stan men kom inte in på Harrys (tack vare mig...) så jag fick en geniaaaal idé om att gå till playbar. asså för er som inte vet vad det är, det är typ. Ja jag, johan och alla busar i karlskrona hahah. Helt felplacerade. Men där inne kom johan på en ännu genialare idé om att vi skulle dricka long island icethe. Gissa om jag var på det efter det? Mellan 3-5 kan vi censurera lite för allas trevnad men jag fick ju ännu en genial idé och ja haha.

Blev övernattning på Krebo och söndagen spenderades dels med en promenad i solen (barbent premiär!!), cykeltur och våffelgräddning! Kvällen blev film, pizza och mys med Sebbe så har verkligen haft en bra helg.

Nu ska jag ta tag i mitt liv igen och lämna diverse böcker och hämta nya!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar