lördag 11 maj 2013

Uppdatering

Uppdateringen här har väl blivit lite sisådär. Vart i Halmstad i måndags och SPRANG vårruset. Min planering var att jag skulle gå alla 5 km, men så var där så mycket folk och av någon anledning hamnade vi i springklassen. Så tänkte jag att ja, men jag får väl springa första km och sen promenera. Men när jag väl var igång ville jag inte stanna. Bra jobbat för att inte sprungit överhuvudtaget på nästan ett år. Fick verkligen mersmak för löpningen så jag hoppas att komma igång snart igen.

Igår blev det ett armpass innan jag åkte till jobbet. Tog mig en liten tur på löpbandet efter, trots att jag verkligen hatar att springa där. ett steg i tagen var det ja :)

Har precis ätit lite frukost och ska bara vila magen lite, sen blir den ben idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar