onsdag 21 november 2012

Hejsvej!

Skriver endast för att jag väntar på att en kräm ska torka in och kan inte göra så mycket annat haha. NKSE gick tokdåligt och jag vill knappt prata om det. Har klarat varenda liten tenta på första försöket och så ska jag kugga nu? GRYMT besviken.  Men vad kan man göra åt det i nuläget? Ingenting. Gråta en skvätt och försöka plugga lite...

Annars går väl allt som vanligt. Praktiken rullar på och det är verkligen intressant. Är inne på tredje veckan nu. Nästa vecka ska jag äntligen få åka till Skåne och fira min födelsedag! Har väldigt mycket hemlängtan nu, då jag inte varit hemma på en månad.. Och det blir värre och värre med tiden tycker jag, men det är väl för att det närmar sig slutet. Istället för att njuta av tiden man har, längtar jag ännu mer.

Träningen går bra. Har en liten plan i huvudet ;) Examen och bikini-vecka väntar! Inte bara därför jag tränar, såklart!!! Men varför jag kämpar lite extra! Idag (ja jag har redan hunnit med ett pass) blev det biceps/triceps och HIIT. Första HIITen på länge, gick över förväntan! Men ska ta det lugnt och trappa upp det mer och mer, så jag inte åker på en jäkla skada!

Nej nu hoppas jag på att krämen torkat in lite.. nu ska jag in i duschen!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar